close
最近不斷的聽到林海峰(林狗)的新歌 - 男子組...
雖然好像和我沒啥關係, 可是歌詞裡面那種對朋友的態度很令我感動...
到底我有多少朋友是這一種的呢?

男子組 - 林海峰 feat.古巨基, 梁漢文, 蘇永康, 鄭中基

作曲/編曲/監製:陳奐仁
填詞:林海峰

一二三四
兄弟打氣
中環人收工除呔 黑皮鞋收埋
穿新出經典復刻 七零年波鞋
湊夠腳約o下老友 踢o下波冇壞
細個o既老友到晒 個個都肚腩大

新波衫波砵皮球衝出球場拉柴
心情如小孩 仲扮活潑通山嗌
波友一黐埋 吹水懶詼諧
三張幾通處派 佢大力射o左出界

身邊靚女走晒 我額頭禿鬼晒
仲廿歲仔咩 o徒氣 係咪要想死
想死你都有排
車樓我點供晒 一身屁股的債
仲扮眼濕濕 扮晒up dup
但係我都冇錢 點借錢你還欠債

*老友咪嘆氣 我點幫你 Baby
振振兩臂 拍拍背肌 打氣
Baby 力要谷起
想當天可以孩子氣 未要咩飛
今天爭爭氣男子組靠你

死仔 o黎埋堆啦埋
衰佬 玩得起玩埋
死仔包 爭乜鬼金牌
一齊跑唔完都跑埋

小球場 一班耆英 跑全場死捱
筲箕灣施丹大坑碧咸狂打柴
踢兩o野個個斷氣 個個煙癮大
老友記老過魯爾 對腳應砌去賣
呢班波 當打時期 (手羅)小型球金牌
呢場全挽鞋 大啖白泡嘔得快
口水都乾埋 踩波車拗柴
乜筋都抽過晒 佢淨係打 winning 快

啤酒兩 jar 隊晒 身紀有得好快
係咪要收身 減肥
食藥再搣脂 姿整過小女孩
返工我返足晒 我份人工減晒
又未到炒得 未算死得
就算炒 最多早退休 暢遊世界

Repeat *

細個大家執波很快
個個大把瀟灑走上街
球場維記 行行企企
平台(目訓)覺 魚翅我食到飽晒
要買合金爸爸即買
細個話之當街小個解
童年時你 童年時我
聯群結拜 成個世界我玩晒

老友咪放棄 放都o徒氣 Baby
振振兩臂 拍拍背肌 打氣
Baby 用腦谷起
一班啤酒肚在喘氣 大曬腹肌
波波交俾你 男子組靠你

老友我撐你 我梗幫你 Baby
振振兩臂 拍拍背肌 打氣
Baby 射到飛起
今天點可以話知你 仲放飛機
爭番一口氣 男子組靠你


arrow
arrow
    全站熱搜

    GeoKit 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()